۱۳۹۴ دی ۱۳, یکشنبه

داعش و رژیم ایران تهدید بزرگ علیه تمدن بشری هستند

نخست وزیر اسرائیل داعش و رژیم ایران را تهدیدی بزرگ علیه تمدن بشری دانست.



بر اساس گزارش ها، نخست وزیر اسرائیل طی سخنانی در جریان مراسم اعطای سردوشی به خلبانان جدید نیروی هوایی اسرائیل گفت: «اسرائیل در برابر هر تجاوز و تعرضی قاطعانه از خود دفاع خواهد کرد و صلاح دشمنان نیست که این توان اسرائیل را به آزمایش بگذارند».
۳۵ تن از سربازان جوان اسرائیلی روز گذشته با گذراندن دوران دشوار خلبانی نیروی هوایی، به دریافت سردوشی مفتخر شدند.
به گفته رادیو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به خطرات امنیتی که همچنان کشور را تهدید می کند، از جمله تروریسم فلسطینی گفت: «آنانی که قصد آسیب رسانی به امنیت و سلامت اسرائیل را دارند شدیدن مجازات خواهند شد و ضربات کوبنده ای به آنان وارد خواهد آمد».
نخست وزیر گفت: «اسلام افراط گرا اکنون از دو سو تمدن بشری را مورد حمله قرار داده است که یکی گروه تروریستی داعش و دیگری حکومت اسلامی ایران است».
نخست وزیر گفت: «اکنون دنیا بیش از پیش معتقد می گردد که اسرائیل این اراده و توان را دارد که در برابر بدخواهان قاطعانه از خود دفاع کند».


بنیامین نتانیاهو با اشاره به تهدیدات داعش علیه اسرائیل نیز گفت: «این موج ویرانگر اسلام افراطی خود به خود متوقف نخواهد شد- بلکه برای متوقف ساختن آن دنیا باید قاطعانه در برابر این افراد پلید بایستند و آنان را سرکوب کند».
گفتنی است؛ گروه تروریستی داعش اخیرن اعلام کرده بود که “فلسطین را از یاد نبرده و نخواهد برد و بزودی برای نابودی اسرائیل و قتل عام مردم آن اقدام خواهد کرد”.
نخست وزیر همچنین گفت: «نیروی هوایی اسرائیل این توان شگفت را دارد که در کوتاه ترین مدت به دورترین هدف های نظامی دشمن برسد و با آتش دقیق خود آن ها را نابود کند». او گفت: «نیروی هوایی اسرائیل یک نیروی دورپرواز است و هرکس اسرائیل و امنیت آن را تهدید کند عاقبت بخیر نخواهد شد».
نتانیاهو به ارتباطات محرمانه ای نیز که بین اسرائیل و کشورهای عرب وجود دارد اشاره کرد و گفت: «تماس هایی بین اسرائیل و کشورهای میانه رو عرب جریان دارد و اکنون آن ها نیز پی می برند که می توان با قدرت و کوشش مشترک به مبارزه با ریشه های ترور پرداخت و آنگاه برای برقراری صلح به تلاش دست زد».

هیچ نظری موجود نیست: