۱۳۹۴ دی ۱۹, شنبه

گزارش علمی؛ اسلامگرایان انتحاری «نجس» از دنیا می روند!

بیشتر تولید کنندگان مواد منفجره در تولیدات خود از موادی با پایه فراورده های”خوک” استفاده می کنند.


بر اساس یک گزارش علمی بیشتر تولید کنندگان مواد منفجره نظیر TNT، C4 و سازندگان راکت در تولیدات خود از موادی با پایه فراورده های”خوک” که در دین اسلام نجس است استفاده می کنند.
این بدان معناست که انتحارکنندگان مسلمان با بدنی ناپاک از نظر دین اسلام کشته می شوند.
بخش عمده ای از ژلاتین به کار رفته در گلیسیرین از فراورده های خوک است.
ژلاتین به صورت عمده در گلیسیرین که از اجرای عمده ساخت مواد منفجره است به کار گرفته می شود.
با پخش شدن این خبر در کشورهای اسلامی که پاستیل و ژله از اجزای حیوان تهیه می شود و اگر آن حیوان حرام گوشت باشد و یا ذبح شرعی نشده باشد؛ پس این فرآورده ها هم نجس و خوردن آنها حرام خواهد بود؛ کسانی که به دنبال غذای حلال بوده دچار نگرانی شدند.
بسیاری از علمای اسلام بر این باورند که ژلاتین از فراورده های حیوانی است و حلال یا حرام بودن آن بستگی به حلال یا حرام بودن آن اجزایی دارد که در تهیه ژلاتین از آن استفاده می شود.
اگر از اجزای خوک و یا حیوانی بود که ذبح شرعی نشده باشد؛ ژلاتین به دست آمده نجس است.
با توجه به نظر علمای اسلام، به نظر می رسد بیشتر کشته شدگان انتحاری مسلمان که اغلب عضو گروه های تروریستی هستند ناپاک و نجس از دنیا می روند.

۱۳۹۴ دی ۱۸, جمعه

پیمان مروتی فعال دانشجویی به ضرب گلوله کشته شد + عکس و ویدیو

«پیمان مروتی» فعال دانشجویی،مهندس برق، متولد ۱۱ آذر ماه ۱۳۶۴و دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد صفا دشت بامداد روز جمعه ۲۷ آذر ماه سال جاری از سوی افراد ناشناس با شلیک دو گلوله به سر و سینه اش در مقابل درب منزل واقع در منطقه یاخچی آباد تهران کشته شد.


به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، این فعال دانشجویی و مهندس برق که همزمان با تحصیل جهت رفع مخارج زندگی مدت چهار سال را در سازمان گوشت (پشتیبانی دام ایران) به عنوان کارمند شاغل بوده و از دو سال گذشته جهت ادامه کار در این سازمان به قزوین منتقل شده بوده است، روز پنجشنبه ۲۶ آذر ماه ۱۳۹۴ جهت شرکت در کلاس های خود و همچنین برگزاری سمیناری در دانشگاه به تهران آمد.
در بامداد روز جمعه ۲۷ آذر ماه سال جاری، پیمان متوجه حضور خودرویی با سرنشینان مشکوک در مقابل درب منزل شده و پس از حضور در مقابل درب با شلیک دو گلوله مستقیم به سر و سینه اش کشته می شود.
خانواده و آشنایان این فعال دانشجویی در گفتگویی با «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» گفته اند ” ساعت یک ربع به یک بامداد روز جمعه ۲۷ آذرماه بود که پیمان به همراه پدرش «علی مروتی» متوجه خودروهایی مشکوک در مقابل منزل، آخر کوچه و اول کوچه شدند. پدر پیمان به همراه او به مقابل درب منزل رفتند. پس از باز شدن درب منزل پیمان با شلیک دو گلوله به سر و سینه اش از سوی آنها به زمین افتاد ، پدر پیمان نیز در طی این حادثه با شلیک گلوگه ای دیگر از ناحیه دست مجروح شد. همسایه ها و عموی پیمان جهت کمک به خیابان آمدند، افراد ناشناس پس از دیدن این صحنه شروع به ایجاد رعب و وحشت کرده و تعداد زیادی تیر هوایی شلیک و سریعا متفرق شدند که در فیلمی که از سوی همسایه ها تهیه شده کاملا مشخص است. بدن نیمه جان پیمان را به همراه پدرش به بیمارستان امیرالمومنین منتقل کردیم. مسوولین بیمارستان پس از دیدن وضعیت پیمان گفتند ما نمی توانیم کاری کنیم و ما به ناچار پیمان را به بیمارستان سینا انتقال دادیم. وضعیت پیمان بسیار وخیم بود. تیرهای ساچمه ای در سر و سینه او منتشر و ساعت ۳:۳۰ بامداد روز جمعه ۲۷ آذر ماه قلب او از حرکت باز ایستاد.”
خانواده و آشنایان این فعال دانشجویی و آزادی خواه در ادامه افزودند ” پیش از وقوع حادثه چندیدن بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفتیم و حضور افراد مشکوک و ناشناس که در اطراف منزل کمین و نظاره گر منزل هستند را به آنها اطلاع دادیم اما هیچ ارگانی جهت بررسی به آنجا اعزام نشد. حتی پس از وقوع حادثه نیز همسایه ها و آشنایان مجددا تماس گرفتند و باز ارگانی اعزام نشد. پس از گذشت دو ساعت از انتقال پیمان و پدرش به بیمارستان و از حرکت ایستادن قلب پیمان نیروهای اطلاعات و امنیتی به بیمارستان آمده و ما را تهدید کرند که خبر ترور پیمان و شلیک های گلوگه به هیچ عنوان نباید رسانه ای شود و محل را ترک کردند. ما به پلیس منطقه ۱۳۰ نازی آباد ماجرا را توضیح دادیم و تاکنون هیچ ارگانی پاسخگو نبوده و بی تفاوت هستند .”


خانواده این فعال دانشجویی در آخر افزودند ” بعضی از رسانه های خبری به دروغ نوشته اند “صبح روز جمعه عامل جنایت به در خانه پیمان رفته که بین آنها درگیری صورت گرفته و پسر جوان پس از کتک کاری به محله شان رفته و شب با در دست داشتن کلت کمری و شکاری برای انتقام‌گیری به محله یاخچی آباد رفته که پس از تیراندازی و زمین گیر شدن پیمان و پدرش پا به فرار گذاشته‌ اند و مامورین خیلی زود جهت دستگیری پسر جوان وارد عمل شدند و زمانی که به مخفیگاه وی در کرج رفتند متوجه فراری بودن مرد تیرانداز شدند.”
خانواده این فعال دانشجویی در پی انتشار این خبر گفتند ” تمامی این اخبار درج شده دروغی بیش نیست و تا کنون هیچ مسوولی جهت رسیدگی اقدام نکرده است حتی ما را تهدید به بازداشت در پی انتشار اخبار و رسانه ای شدن کرده اند.”
یک منبع آگاه دیگر در گفتگویی با کمپین گفته “این افراد ناشناس پس از تیر اندازی به پیمان و پدرش شروع به تیر اندازی های هوایی پی در پی کردند و متواری شدند. پیمان خصومت شخصی با هیچکس نداشته و تنها فعال دانشجویی و آزادی خواه بوده و همیشه در کارهای خیرو کمک به دیگران سهیم بوده. پیمان پیش تر چندین بار از سوی افراد ناشناس تهدید شده بود”
این منبع آگاه در ادامه افزود “مراسم یادبود و خاکسپاری «پیمان مروتی» باحضور گسترده دوستان و آشنایان نامبرده برگزار شد. حضور نیروهای لباس شخصی و امنیتی در میان شرکت کنندگان به وضوح دیده می شد.”
فیلمی از مراسم تشیع پیکر «پیمان مروتی» و همچنین تیر اندازی و ایجاد رعب و وحشت افراد ناشناس پس از حضور همسایه ها و درگیری عموی پیمان با آنها در اختیار «کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی» قرار گرفته است که در پی می آید.


ویدویی پس از کشته شدن «پیمان مروتی» فعال دانشجویی  و  مجروح شدن پدرش «علی مروتی» از سوی افراد ناشناس که پس از حضور همسایه ها و عموی پیمان شروع به تیر اندازی هوایی و ایجاد رعب و وحشت  کرده و  متواری  شده اند.

دفاعيه كشيش شهید”مهدی ديباج“

دوستان متن زیر دفاعيه كشيش شهید”مهدی ديباج“ در دادگاه ساري 3 دسامبر 1993 است. فردی که آنچنان دل در گرو عیسی مسیح داده بود که زندگیش سمبل فردی آزاده، مقتدر و با ایمان خالص است. گرچه متن اندکی طولانی است ولی همت کنید و تا انتها بخوانید... آنچنان با قلب انسان کار میکند که آه و فغان از نهاد آدمی برمی خیزد که چرا و به کدامین گناه؟!!! چقدر وجود پاک مهدی دیباج ها اکنون می توانست به نجات کشورمان کمک کند و فیض و برکت از دست رفته چهل سال گذشته را به دامان مردمانی که در تاریکی و ظلمت زندگی می کنند ، بازگرداند. به امید احتراز پرچم آزادی منجی عالم مسیح خداوند بر فراز کشورمان ایران..


در نام مقدس خدا كه هستی و حيات ماست
با نهايت فروتنی از داور آسمانها و زمين برای اين فرصت گران بها سپاسگزارم. و با خضوع و خشوع برای او انتظار میكشم تا مطابق وعده های خود مرا از اين محاكمه رستگار فرمايد.
با عرض ادب ، از حضور اعضا محترم دادگاه هم تمنا دارم به احترام نام خداوند با شكيبايی به عرايضم توجه فرمايند. من ناچيز مسيحی هستم ،گناهكاری كه ايمان دارم عيسی مسيح به خاطر گناهان من بر روی صليب جان خود را فدا كرد و بوسيله رستاخيز و غلبه بر مرگ ، مرا در حضور خداي قدوس ، عادل ساخت( روميان 4:25اين حقيقت را خدای حقيقی در كلام مقدس خود انجيل می فرمايد .عيسی ، يعني نجات دهنده .
چون او امت خود را از گناهانشان نجات می دهد( متي 1:21)
مسيح جرم گناهان ما را به بهای خون خود پرداخت و به ما حيات تازه بخشيد تا به ياری روح القدس برای جلال خدا زندگی كنيم و سدی باشيم در برابر فساد(متي 13:5)
و كانالی باشيم برای بركت و شفا (متي14:5) و خود را در محبت خدا محفوظ بداريم(يهودا21)
به پاس اين همه لطف ،از اين بنده ناچيز خود خواسته نفس خود را انكار كنم و جان بر كف پيرو او باشم(لوقا23:9) و از مردم نترسم اگر جسم مرا مي كشند( متي 28:10) بلكه تكيه من به آفريدگار هستي بخش باشد كه اين تاج رحمت و رافت را بر سر من نهاده و براي محبان خود حامی قوی و اجر بسيار عظيم است.
به من تهمت ارتداد زده اند!!
خدای ناديده كه عارف قلوب است به ما مسيحيان اطمينان بخشيده كه از مرتدان نيستيم تا هلاك شويم، بلكه از ايماندارانيم تا جان خود را نجات دهيم.( عمرانيان 39:10)
در فقه اسلامی هم مرتد به كسي گفته ميشود كه به خدا ، انبيا و معاد ايمان ندارد. ما مسيحيان به هر سه ايمان داريم. مي گويند: مسلمان بودی و مسيحي شدی. نه ! من سالها بي دين بودم . با مطالعه و تحقيق به دعوت خدا لبيك گفتم و به عيسی مسيح خداوند ايمان آوردم تا دراي نعمت حيات جاوداني شوم(يوحنا47:6). دين را مردم اختيار ميكنند اما مسيحی را مسيح انتخاب مي كند. مي فرمايد: شما مرا بر نگزيديد ، بلكه من شما را برگزيدم.
( يوحنا 16:15). از كي ؟ پيش از بنياد عالم! مردم می گويند : از بدو تولد مسلمان بودی . خدا ميفرمايد: از ازل مسيحی بودم. می فرمايد : هزاران سال پيش حتي قبل از اين كه خدا دنيا را بيافريند ما را انتخاب كرد تا بوسيله آن فداكاری كه مسيح در راه ما كرد مال او باشيم.(افسسيان 4:1) مسيحی يعنی مال عيسی مسيح.
خدای بی همتا كه آخر را از اول می بيند و مرا برگزيد تا مال او باشم ، از ازل می دانست دل كی به او چسبيده و چه كسی ايمان و ابديت خود را به يك كاسه آش می فروشد.من ترجيح می دهم تمام عالم بر ضد من باشند، اما خدای تعالی با من باشد، همه مرا مرتد و مطرود بدانند اما مورد تاييد خدای ذوالجلال باشم. چون انسان بظاهر می نگرد اما خدا به دل ، او كه از ازل تا به ابد خداست هيچ امری محال نيست . تمامی قدرت در آسمانها و زمين در دست اوست. خدای توانا هر كه را بخواهد بلند ميكند يا پست ، قبول ميكند يا رد، به بهشت مي فرستد يا به جهنم . چون هر چه خدا ميخواهد همان ميشود. آيا كسی ميتواند يك نفر را از محبت خدا جدا كند؟ يا رابطه خالق را با مخلوق خود بهم بزند؟ يا يك قلب وفادار به خداوند را شكست بدهد؟ او زير سايه قادر مطلق در امن و امان است. پناهگاه ما تخت رحمت خدا و از ازل مرتفع است. من ميدانم به كی ايمان دارم. او قادر است امانت مرا تا به آخر حفظ كند تا به ملكوت برسم، جايی كه عادلان مثل خورشيد ميدرخشند(متي43:13)
اما بدكاران در آتش جهنم به سزای خود ميرسند(لوقا28:13)
به من ميگويند : برگرد! از آغوش پروردگار خويش پيش كی برگردم؟ آيا ميشود به جاي اطاعت از احكام خدا ، حرف مردم را پذيرفت؟ 45 سال است با خدای معجزات راه ميروم و سايه لطف خدا بر سرم است و سرا پا مديون محبت ها و توجهات پدرانه او هستم.
عشق مسيح سراسر وجودم را تسخير كرده و گرمی محبت او را در تمام ذرات وجود خويش احساس ميكنم. خدا كه فخر و جلال و پشت و پناهم است با بركات و معجزات و حمايتهای بی دريغ خود روی من مهر تاييد زده است (دوم قرنتيان22:1) اين امتحان ايمان يك نمونه بارز است.
خداوند خوب و مهربان هر كه را دوست دارد اصلاح و تاديب ميكند(عبرانيان6:12) . و هر لحظه او را می آزمايد تا در خور آسمان شود. خدای دانيال كه رفقای او را در ميان شعله های آتش زنده نگه داشت، 9 سال مرا در زندان حفظ فرموده و تمام پيش آمدهای بد را به خير و خوبی و نفع ما تمام كرده است، به طوری كه شادی و شكر گزاری در دلم موج می زند!
خدای ايوب ، ايمان و تعهد مرا در بوته آزمايش نهاده تا صبر و وفاداری مرا مزيد فرمايد. در اين 9 سال ، تمام مسئوليت ها را از من گرفته تا در پناه اسم مبارك او ، وقت خود را صرف دعا ، خواندن كلام خدا ، تفتيش قلب و تزكيه نفس خود كنم و در فيض و معرفت خداوند رشد نمايم. برای اين فرصت بی نظير خدا را شكر ميكنم . در تنگی به من وسعت داده ، مشقت سختم باعث سلامتی شده و مهرباني های او مرا احيا نموده است.
زهی عظمت احسان خدا كه برای ترسندگان ذخيره كرده است!
ايراد می گيرند كه چرا تبليغ می كنی!
اگر بينی كه نابينا و چاه است اگر خاموش بنشينی گناه است!
اين تكليف دينی ماست كه بدكاران را متقاعد كنيم تا در رحمت خدا باز است، از گناه دست بكشند و به او پناه آورند تا از خشم و غضب خدای عادل و مجازات هولناك آينده نجات يابند(يوحنا36:3) . عيسی مسيح می فرمايد: من در هستم ، هر كه از من داخل شود نجات يابد(يوحنا9:10). من راه راستی و حيات هستم . هيچكس نمی تواند به خدا برسد مگر بوسيله من( يوحنا 6:14)
در هيچكس غير از او نجات نيست.
زيرا اسمی ديگر زير آسمان به مردم عطا نشده كه بدان ما نجات يابيم (اعمال12:4). در ميان انبيای خدا فقط عيسی مسيح پس از مرگ زنده شد(لوقا7ـ5:24) و تا به ابد شفيع زنده ماست . او نجات دهنده ماست ، فرزند خداست(متي17:3). و شناخت او حيات جاوداني است(يوحنا3:17). من گناهكار كه خاك و خاكسترم ، به وجود مبارك او و به تمام فرمايشات و معجزات او در كتاب انجيل ايمان دارم و اختيار زندگي خود را به دست او
سپرده ام . براي من ، زندگي يعني مجالي كه به مسيح خدمت كنم و مرگ يعني فرصت بهتري كه بامسيح باشم. پس نه فقط راضيم به احترام نام مقدس خدا در زندان باشم ، بلكه حاضرم به خاطر عيسي مسيح خداوند جان بدهم و زودتر به ملكوت خدا برسم . جايي كه برگزيدگان خدا به حيات جاوداني مي روند اما شريران به عذاب جاوداني مكاشفه (8:21).
سايه لطف خدا و دست بركت و شفاي او بر سر شما باشد و بماند تا به ابد آمين.
با عرض حرمت،
زنداني مسيحي شما،
مهدي ديباج
كشيش ”مهدي ديباج“ چند ماه پس از آزادي از زندان بطرز مرموزي ربوده و در ماه ژوئن 1994 به شهادت رسيد!! روح آزاده اش محشور در کنار عیسی مسیح خداوند و در ملکوت حضرت اعلی همراه با سایر مقدسین و آمین!

۱۳۹۴ دی ۱۷, پنجشنبه

هفت اصل کلام خدا دربارۀ دعا


باید هرگاه کلام مسیح موعظه یا تعلیم داده می‌شود آن را بشنوید.
باید هر روز کلام خداوند را بخوانید.
باید هر هفته کلام خدا را در یک گروه کوچک مطالعه کتابمقدس بررسی کنید.
باید بیانات مهم مسیح را مرتب حفظ کنید.
باید در کلام مسیح تعمق کنید. یعنی در مورد مفهوم آن در زندگی شخصی خود تفکر کنید، دعا کنید تا بفهمید که او چه می‌خواهد.
باید کلام خدا را در زندگی خود به کار ببرید (متی ۷ : ۲۴؛ یوحنا ۱۵: ۱۰)
باید کلام خدا را با موعظه و تعلیم به سایرین منتقل کنید.
نکتۀ مهم بعدی اینست که كسانيكه روح بخشش دارند مي‌توانند پاسخ دعای خود را دریافت كنند، يكي از دلايلي كه اغلب مانع دعاكردن مي‌گردد نداشتن روح بخشش است.
مسيح وعده فرموده: وقتي به دعا بايستيد هرگاه كسي به شما خطا كرده باشد او را ببخشيد تا آنكه پدر شما نيز كه در آسمان است خطاياي شما را ببخشايد. (انجيل مرقس، 11: 25)
در مسيحيت شما دعا مي‌كنيد تا با خداوند مشاركت داشته باشيد، خداوند بي‌صبرانه منتظر است تا در دعا حضور يابيد، در حضور خداي پدر در نام عيسي خداوند و توسط روح القدس دعا مي‌كنيم. دعا اظهارات قلبي شما به خداوند است دعا تنها يك فعاليت نيست بلكه يك تجربه و رابطه است.
بعنوان فرزندان خدا از شما دعوت شده است تا با دليري به تخت فيض خداوند نزديك شويد. (عبرانيان، 14:4 الی16)
عیسی مسیح وعده داد: «اگر چيزي به اسم من طلب كنيد من آن را به جا خواهم آورد.» (انجيل يوحنا، 14: 14)
عبرانیان11: 6، بدون ايمان تحصيل رضامندي او محال است زيرا هركه تقرب به خدا جويد لازم است كه ايمان آورد. بنابراین دعای خود را با ایمان به حضور خدا ببرید.
دعا جايگاه ويژه‌اي در مسيحيت دارد و اول از همه چيز به دعا سفارش شده است (اول تيموتاوس، 2: 2 الی4)
مسيحيان معتقدند همانطور كه عيسي دعا كرد تا روح القدوس در زندگي شاگردانش عمل كند ما نيز مي‌توانيم دعا كنيم. وقتي كه به گناه خود اعتراف مي‌كنید باعث مي‌شود كه رابطه شما با خدا صميمي و شفاف شود و …
بطور كلي ما مسيحيان گفتگو با خدا و ستايش و پرستش او را بطور عادي و روزانه در وقت و بي‌وقت انجام مي‌دهیم و دعا قسمتي از زندگي ما می باشد. اين دستور پولس رسول كه «پيوسته دعا كنيد» (فيليپيان 1: 4)

۱۳۹۴ دی ۱۵, سه‌شنبه

پیش گویی زن بلغاری از بروز جنگ عظیم میان مسلمانان در سال

یک زن پیشگو  پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده است.


زن پیشگوی مشهور بلغارستانی که ۲۰ سال پیش درگذشت، پایان موجودیت اروپا و بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان در سال ۲۰۱۶ را پیش‌بینی کرده است.
روزنامه دیلی‌میل نوشت؛ “بابا وانگا”، زن پیشگوی بلغارستانی که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۵ سالگی درگذشت، به دلیل درست بودن ۸۵ درصد از پیشگویی‌هایش به عنوان “نوستراداموس بالکان” مشهور است.


این پیشگوی نابینا که تا قبل از این، وقوع حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر و سونامی مرگبار اقیانوس هند در سال ۲۰۰۴ را پیش‌بینی کرده بود، یکی از پیش‌بینی‌هایش این است که در سال ۲۰۱۶ افراط‌گران حمله بزرگی به اروپا انجام خواهند داد.
وانگا در طول عمرش صدها پیش‌بینی انجام داد که شامل بروز یک جنگ عظیم میان مسلمانان که با بهار عربی در سال ۲۰۱۰ آغاز می‌شود، بوده است.


وی پیش‌بینی کرده که این جنگ در سوریه اتفاق افتاده و در سال ۲۰۴۳ با استقرار یک “خلافت” به پایتختی شهر رُم ایتالیا به پایان خواهد رسید.

کوچک‌ترین کلیسای جهان در ایران

 تاریخ ایران اگر چه قرن‌هاست که با معماری اسلامی پیوند خورده، اما در گوشه و کنار کشور می‌توانید بناهای کم‌نظیری از معماری غیراسلامی را هم ببینید که به یادگارهای ماندنی در دنیا تبدیل شده‌اند. کلیسای قدیمی چالدران یکی از همین بناهایی است که لقب قدیمی‌ترین کلیسای دنیا را هم با خود یدک می‌کشد.


کوچک‌ترین کلیسای جهان نیز در شهرستان سوادکوه با عنوان کلیسای سرخ آباد مربوط به دوره پهلوی اول در روستای سرخ آباد سوادکوه واقع شده و این اثر در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۸۲ با شمارهٔ ثبت ۹۲۷۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
احمد باوند سوادکوهی پژوهشگر آثار تاریخی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه کلیسای سرخ‌آباد در روبروی ایستگاه راه‌آهن سرخ آباد کنار جاده اصلی با فاصله دو کیلومتر از ورسک بر روی تونل راه‌آهن قرار دارد، اظهار کرد: این کلیسا در اوایل دوران پهلوی برای انجام مراسم مذهبی کارکنان راه‌آهن توسط مهندسین مسیحی ایتالیایی که برای ساخت راه‌آهن به سوادکوه آمده بودند احداث شد در واقع عبادتگاه آنان بود.
وی افزود: بر سر در این کلیسا به دلیل آنکه نوشته‌ای به زبان ایتالیایی حک شده، احتمال می‌رود مهندسین ایتالیایی کلیسای سرخ آباد سوادکوه را ساخته باشند.
باوند با عنوان اینکه این کلیسا در واقع کوچک‌ترین کلیسای جهان است، اظهار کرد: طول و عرض این کلیسا سه در سه و با دری ورودی و دو پنجره یکی در سمت شرق و دیگری در سمت شمال است.
وی با بیان کرد: کلیسای سرخ آباد سوادکوه با پلان مستطیل شکل در سمت شرقی جاده سوادکوه، در ۹۰ کیلومتری جنوب قائم شهر، در محل سرخ آباد قرار دارد.
این پژوهشگر با اشاره به اینکه کلیسای سرخ آباد که از آجر و گچ ساخته شده و پایین بنا نیز کاهگل و دارای پوشش حلب گالوانیزه در سقف است، تصریح کرد: کف این بنا سیمانی و دیوارهایش نیز به وسیله سیمان سفید پوشیده شد.
باوند اشاره کرد: کلیسای سرخ آباد سوادکوه زمانی تخریب شد اما با تلاش اهالی محل از خطر نابودی نجات یافت و در حال حاضر نیز در شرف ویرانی است.
سال‌ها پیش کلیسای سرخ آباد سوادکوه، جایگاه آخور حیوانات شد تا اینکه در تاریخ هفتم مرداد ۸۲ به ثبت ملی رسید و با حمایت میراث فرهنگی مرمت شد. متاسفانه تابلو راهنمای کلیسا برداشته شد و کلید در ورودی آن نیز در دسترس نیست.

۱۳۹۴ دی ۱۴, دوشنبه

بركات روحانی Spiritual Blessings in Christ


افسیسان 1 :
3خدا و پدر خداوند ما عیسی مسیح را سپاس گوییم، زیرا او ما را در اتّحاد با مسیح از همهٔ بركات روحانی در قلمرو آسمانی بهره‌مند ساخته است. 4خدا ما را قبل از آفرینش دنیا در مسیح برگزید تا در پیشگاه او مقدّس و بی‌عیب باشیم. به سبب محبّت خود 5و بر حسب صلاحدید ارادهٔ خویش، برای ما مقدّر فرمود كه به وسیلهٔ عیسی مسیح فرزندان او شویم. 6تا خدا را برای فیض پر شكوه او كه به رایگان در پسر عزیز خود به ما بخشیده است، سپاس گوییم. 7از راه اتّحاد با مسیح و به وسیلهٔ خون اوست كه ما رهایی یافته، و گناهان ما بخشیده شد و چقدر عظیم است آن فیضی كه خدا 8به فراوانی به ما بخشیده است. 9خدا آنچه را كه منظور نظرش بود، به عمل آورد و نقشهٔ نهان خود را كه قبلاً در شخص مسیح تحقّق یافته بود، با دانش و بینش بر ما آشكار ساخته است 10كه در وقت معیّن نقشهٔ او عملی شود و كلّیهٔ كاینات یعنی همهٔ چیزهایی كه در آسمان و زمین هستند، تحت فرمان مسیح با هم جمع شوند.
11خدایی كه همه‌چیز را بر طبق اراده و نقشهٔ خود انجام می‌دهد، ما را انتخاب كرد تا از آنِ او بشویم. زیرا ما را از ازل بر طبق ارادهٔ خویش برگزیده بود. 12پس ما كه اولین افرادی بودیم كه به مسیح امیدوار شدیم، باید بزرگی خدا را بستاییم.
13شما نیز وقتی پیام حقیقت یعنی مژدهٔ نجات خود را شنیدید و به او ایمان آوردید، با او متّحد شدید و خدا با اعطای روح‌القدس، كه قبلاً وعده داده بود مهر مالكیّت خود را بر شما نهاده است. 14روح خدا ضامن آن است كه ما آنچه را او به قوم خود وعده داده است، خواهیم یافت و به ما اطمینان می‌دهد كه خدا به متعلّقان خود آزادی كامل خواهد بخشید، پس جلال و شكوه خدا را بستاییم.


Ephesians 1 : 
3Blessed be the God and Father of our Lord Jesus Christ, who hath blessed us with all spiritual blessings in heavenly places in Christ: 4according as he hath chosen us in him before the foundation of the world, that we should be holy and without blame before him in love: 5having predestinated us unto the adoption of children by Jesus Christ to himself, according to the good pleasure of his will, 6to the praise of the glory of his grace, wherein he hath made us accepted in the beloved: 7 in whom we have redemption through his blood, the forgiveness of sins, according to the riches of his grace; 8wherein he hath abounded toward us in all wisdom and prudence; 9having made known unto us the mystery of his will, according to his good pleasure which he hath purposed in himself: 10that in the dispensation of the fulness of times he might gather together in one all things in Christ, both which are in heaven, and which are on earth; even in him.
11In whom also we have obtained an inheritance, being predestinated according to the purpose of him who worketh all things after the counsel of his own will: 12that we should be to the praise of his glory, who first trusted in Christ. 13In whom ye also trusted, after that ye heard the word of truth, the gospel of your salvation: in whom also, after that ye believed, ye were sealed with that Holy Spirit of promise, 14which is the earnest of our inheritance until the redemption of the purchased possession, unto the praise of his glory.

قضاوت با شما !

تجاوز به دو جوان ايراني وكشته شدن ٤٠٠ ايراني درمنا اصلا مهم نيست چون ايراني بودن ولي يه شيخ عرب اعدام ميشه از رهبرتا سپاه ورئيس جمهور حزب الله وبسيجي....... تهديد ميكنن وسفارت اتش ميزنندآيا اينا ايراني هستند؟


حتما این تست رو از خودتان بگیرید!

1.آیا به نظر شما برده داری باید ممنوع باشه؟
A) بله
B) خیر،برده داری میتونه مجاز باشه تحت شرایطی خاص
2.آیا با ازدواج یک دختر 9 ساله با مردی 40 ساله (یا بالاتر) موافق هستید؟
A)خیر! و به نظر من این یک بیماری جنسی هست
B) بله موافقم
3.آیا به نظر شما درسته که یک مرد چند تا همسر داشته باشه؟
A)خیر!
B)بله،موافقم
4.آیا اگر کسی به خدا اعتقاد نداشته باشد،باید آن فرد را کشت؟
A)خیر!
B)بله!
5.آیا اگر کسی با اقلیت دینی در کشور شما زندگی کند،به نظر شما او باید پولی به شما پرداخت کند؟
A) خیر
B) بله
6.آیا شما هم جنس گرایی مخالف هستید؟
A)خیر
B) بله
7.آیا به نظر شما همجنس گرایان باید کشته شوند؟
A)خیر
B) بله!
8.آیا موافق حقوق برابر زن و مرد هستید؟
A)بله
B)خیر
9.آیا موافق حجاب اجباری هستید؟
A)خیر
B) بله
10.آیا زمین صاف است یا کروی؟
A)کروی
B) صاف
11.به نظر شما آیا می توان 5میلیون جفت حیوان را سوار یک کشتی چوبی کرد؟(بیش از 10 میلیون عدد حیوان)
A) خیر
B) چرا که نه!
12.آیا به نظر شما ستارگان و شهاب سنگ ها فرشتگانی هستند که از ورود اهریمن ها به زمین جلو گیری میکنند؟ (عجب سوال سختی)
A)خیر!
B) بله
13.آیا با کتک زدن همسر خود در شرایط خاص موافق هستید؟
A)خیر! به هیچ وجه
B) بله
14.اگر شما خدا بودید،به بندگان خود چه قولی در بهشت میدادید؟
A)بازگشت و دیدار دوباره ی عشقشان
B) دختران جوان زیبا و باکره برای لذت
15.آیا به نظر شما نظریه ی تکامل (داروین) صحیح است؟
A) بله
B) خیر/شک دارم
16.آیا به نظر شما نوادگان انسان ها نوعی از میمون ها هستند؟
A) بله
B) خیر
17.آیا با مجازاتی مانند سنگسار و قطع کردن اعضایی از بدن موافقید؟
A) خیر
B) بله
18.آیا از نظر شما نگه داشتن حیوانی مانند سگ به عنوان حیوان خانگی اشتباه است؟
A)خیر،مشکلی ندارد
B) بله،اشتباه است
19.آیا به نظر شما همجنس گرایی یک انتخاب است یا یک غریزه؟
A) یک غریزه است و قابل انتخاب نیست
B) یک انتخاب است و یک انسان سالم همجنس گرا نیست
20.آیا به نظر شما تا به حال اسلام پیشگویی علمی درستی را انجام داده؟
A) خیر
B) بله! از تعداد قابل قبولی با خبر هستم
پایان تست: حال تعداد دفعاتی که گزینه A را انتخاب کرده اید را بشمارید و کمی از خود با خبر شوید:
0: شما با قتل،بچه بازی،شکنجه و خرافات موافق هستید و به احتمال زیاد مدت طولانی دیگر آزاد نخواهید بود،دیر یا زود دستگیر می شوید یا کشته! همچنین ممکن هست عضوی از داعش باشید.شما یک مسلمان بی چون و چرا هستید.
1تا 4: شما یک مسلمان به شدت تعصبی هستید و تا به حال کتاب دیگری به جز قرآن را واقعا مطالعه نکردید.
5تا 10:دین به قدری مغز شما را شست و شو داده که حتی علم بدیهی را هم غلط دانسته اید و از مشکلاتی اجتماعی رنج میبرید. اگر دین به شما میگفت 2x2= 7
شما آنرا به عنوان حقیقت می پنداشتید.
11 تا 15: متاسفانه شما تا حدودی مورد شست شوی مغزی واقع شده اید و کمبود علم رنج میبرید.
16 تا 19: شما به هیچ عنوان اسلام را قبول ندارید حتی اگر خودتان باورتان نشود.شما یک مسلمان نیستید و خود نیز به اسلام بسیار شکاک هستید،منتها از مشکلات آن چشم پوشی مکنید.
20: شما به اندازه ی کافی علم و منطق دارید که اسلام را به عنوان خرافاتی بیش نمیبینید.
سوالات این تست کاملا از قرآن گرفته شده و بر پایه ی حدیث و احکام نیست.
و گزینه های B تماما مطالب داخل قرآن هستند.
مطالب علمی به کار گرفته شده نیز همه مطالب علمی بدیهی و ثابت شده اند.

۱۳۹۴ دی ۱۳, یکشنبه

داعش و رژیم ایران تهدید بزرگ علیه تمدن بشری هستند

نخست وزیر اسرائیل داعش و رژیم ایران را تهدیدی بزرگ علیه تمدن بشری دانست.



بر اساس گزارش ها، نخست وزیر اسرائیل طی سخنانی در جریان مراسم اعطای سردوشی به خلبانان جدید نیروی هوایی اسرائیل گفت: «اسرائیل در برابر هر تجاوز و تعرضی قاطعانه از خود دفاع خواهد کرد و صلاح دشمنان نیست که این توان اسرائیل را به آزمایش بگذارند».
۳۵ تن از سربازان جوان اسرائیلی روز گذشته با گذراندن دوران دشوار خلبانی نیروی هوایی، به دریافت سردوشی مفتخر شدند.
به گفته رادیو اسرائیل، بنیامین نتانیاهو طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به خطرات امنیتی که همچنان کشور را تهدید می کند، از جمله تروریسم فلسطینی گفت: «آنانی که قصد آسیب رسانی به امنیت و سلامت اسرائیل را دارند شدیدن مجازات خواهند شد و ضربات کوبنده ای به آنان وارد خواهد آمد».
نخست وزیر گفت: «اسلام افراط گرا اکنون از دو سو تمدن بشری را مورد حمله قرار داده است که یکی گروه تروریستی داعش و دیگری حکومت اسلامی ایران است».
نخست وزیر گفت: «اکنون دنیا بیش از پیش معتقد می گردد که اسرائیل این اراده و توان را دارد که در برابر بدخواهان قاطعانه از خود دفاع کند».


بنیامین نتانیاهو با اشاره به تهدیدات داعش علیه اسرائیل نیز گفت: «این موج ویرانگر اسلام افراطی خود به خود متوقف نخواهد شد- بلکه برای متوقف ساختن آن دنیا باید قاطعانه در برابر این افراد پلید بایستند و آنان را سرکوب کند».
گفتنی است؛ گروه تروریستی داعش اخیرن اعلام کرده بود که “فلسطین را از یاد نبرده و نخواهد برد و بزودی برای نابودی اسرائیل و قتل عام مردم آن اقدام خواهد کرد”.
نخست وزیر همچنین گفت: «نیروی هوایی اسرائیل این توان شگفت را دارد که در کوتاه ترین مدت به دورترین هدف های نظامی دشمن برسد و با آتش دقیق خود آن ها را نابود کند». او گفت: «نیروی هوایی اسرائیل یک نیروی دورپرواز است و هرکس اسرائیل و امنیت آن را تهدید کند عاقبت بخیر نخواهد شد».
نتانیاهو به ارتباطات محرمانه ای نیز که بین اسرائیل و کشورهای عرب وجود دارد اشاره کرد و گفت: «تماس هایی بین اسرائیل و کشورهای میانه رو عرب جریان دارد و اکنون آن ها نیز پی می برند که می توان با قدرت و کوشش مشترک به مبارزه با ریشه های ترور پرداخت و آنگاه برای برقراری صلح به تلاش دست زد».

دروغ آشکار هاشمی رفسنجانی: هیچ مشکلی با مسیحیان ایران نداشتیم و نداریم !

دروغ آشکار رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، در آستانه زاد روز عیسای مسیح و سال جدید مسیحی در دیدار با اسقف اعظم ارامنه تهران گفت : “مسلمانان باید بر اساس دستورات کتاب آسمانی خویش، با مسیحیان دوستانه زندگی کنند.”


*سخنان متناقض

 اظهارات هاشمی رفسنجانی در ارتباط با مسیحیان ایران و ارامنه در حالی است که این گفته ها به طور مشخص در تضاد با رفتار جمهوری اسلامی با اقلیتهای مذهبی به ویژه مسیحیان است ، این سخنان در حالی مطرح می شود که جمهوری اسلامی در دسامبر 2015 میان ۱۰ کشور سرکوبگر حقوق مسیحیان قرار گرفت.
در گزارش سال ۲۰۱۴ که از سوی موسسه “درهای باز”  در مورد تعقیب و آزار مسیحیان منتشر شده  جمهوری اسلامی ایران در لیست منتشره در مقام هفتم جا دارد. این بدان معناست که ایران در شمار کشورهایی قرار دارد که حکومت آن محدودیت‌های «بسیار شدیدی» در رابطه با مسیحیان بویژه نوکیشان مسیحی اعمال می‌کند.
پس از انقلاب اسلامی فشارها بر روی اقلیت‌های دینی افزایش یافته و آنها از حضور در بسیاری از مناصب و موقعیت‌های سیاسی و نظامی منع شده و برای بخش فراوانی از فعالیت‌ها و مراسم مذهبی‌شان محدودیت‌های جدی ایجاد شده است.
از اواخر دهه‌ی ۸۰ میلادی اما بر سرعت مهاجرت مسیحیان ایران بویژه  ارامنه و آشوریان از ایران به شدت افزوده شد و این موضوع سبب شد تا در عرض یکی دو دهه جمعیت این اقلیت‌ها در ایران نزدیک به ۷۰ درصد کاهش داشته باشد، گرچه که این آمار به دلیل پنهان‌ و سیاسی‌کاری‌های نظام، آنچنان که باید دقیق نیست و فقط از روی اطلاعات خود اقلیت‌ها به دست آمده است.
طی روزهای اخیر نیز یوناتن بت‌کلیا، نماینده آشوریان و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی در سخنانی جنجالی از تبعیض‌ها علیه اقلیت‌های دینی در ایران انتقاد کرده است. وی ضمن انتقاد از محدودیت‌های اقلیت‌های دینی در کشور از «تصرف غاصبانه زمین متعلق به کلیسای کاتولیک آشوری کلدانی» توسط یک هیات مذهبی در تهران خبر داد.


* در همین زمینه : بت کلیا هم بصدا در آمد!

نماینده آشوریان و کلدانیان ایران در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان اجرایی از استخدام آشوریان خودداری می‌کنند و برخورد سلیقه‌ای برخی مسئولان اجرایی باعث مهاجرت آشوریان می شود که در تنگنای اقتصادی قرار دارند.
به گفته بت کلیا وی با علی یونسی، دستیار ویژه رییس جمهوری ایران در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، نیز درباره این مشکل صحبت کرده بود اما یونسی گفته است که «کاری از دستش بر نمی‌آید».

پاپ سال جدید میلادی را سال مبارزه با موج مصیبت در جهان خواند


پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان در نخستین پیام خود به مناسبت سال جدید میلادی خواستار مبارزه با موج و سیل مصیبت، بی عدالتی و خشونت در جهان شد.
خبرگزاری رویترز روز جمعه از مبدا واتیکان با انتشار این خبر افزود: پاپ این مهم را در گرو فائق آمدن بر تمامی بی توجهی ها نسبت به بسیاری از افراد که درجهان در رنج و مصبیت گرفتار هستند، دانست.
بنابراین گزارش پاپ گفت: ما (از خود) می پرسیم تا چه مدت افراد شرور به آشوب و عداوت درجهان ما ادامه خواهند داد؛ ما شاهد فوجی از مردان، زنان و کودکانی هستیم که از جنگ، گرسنگی و زجر و شکنجه می گریزند و آماده اند تا به سادگی جان و زندگی خود را تنها برای آنکه حقوق اولیه آنها محترم شمرده شود، به مخاطره افکنند.
رویترز درادامه گزارش داد: پاپ در وعظ خود از مردم خواست تا بر آنچه که وی آن را سیل و فوج مصیب خواند با ساختن جهانی هرچه عادلانه تر و دوستانه تر ،فایق آیند؛جهانی که هر فرد و هر مخلوقی بتواند در آن در صلح به سر برد و در همخوانی با اصل خلقت خداوند باشد.